czwartek, 2 stycznia 2014

LIEBSTER AWARD

                                                    LIEBSTER AWARD

Hej kochanii ;*** Zostałam nominowana do Liebster Award przez 2 osoby ;** Maarit i
Dominikę <3.   

Dziękuje wam bardzo kochane ;** naprawdę się cieszę, że mnie nominowałyście :) To dla mnie naprawdę wiele znaczy, jeszcze raz bardzo, ale to bardzo wam dziękuje aniołki ;** 

 zasady:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

 Pytania od : Maarit

 

1. Jaki jest Twój ulubiony zwrot w języku angielskim?
Hymm  mam dwa whatever i f*ck hihi ^^

2. Zdarza Ci się śpiewać podczas kąpieli?
Oczywiście, że mi się zdarza, heh a nawet bardzo często :) lubię śpiewać podczas kąpieli ;)  

3. Czego się boisz?
śmierci :/ tego najbardziej się boje, na sam myśl o tym chce mi się płakać, dobija mnie to :(
 4. Wierzysz w związki na odległość?
Kiedyś wierzyłam, ale teraz sądzę, że takie coś nie ma sensu. Lepiej mieć tą drugą osobę bliżej siebie, bo kiedy jej potrzebujemy może nas wesprzeć, pocieszyć, po prostu być, a osoba która mieszka 100-300 km dalej nie i to jest problem. Nie wiemy co robi i to nie jest związek :/ dlatego moja odpowiedz to : "NIE"

5. Co sądzisz o walentynkach? Czy wg Ciebie są głupim świętem?
Nie jest głupim, ale kochać i okazywać uczucia i dawać drugiej osobie czasami jakiś upominek powinno się zawsze, a nie tylko jeden dzień. W sumie to święto jest takie, że spędzamy go z drugą osobą wyjątkowo :) 
6. Jak długo jesteś w stanie wytrzymać bez internetu?
Hymm mogłabym nie siedzieć w ogóle, w sumie to długo, ale potrzebuje go, żeby pisać i publikować moje dzieła hihi ^^
7. Jest taki film, który doprowadził Cię do łez? Jeżeli tak, to jaki?
  
Ojej nie pamiętam. Jak byłam mała to płakałam jak zwierzęta w filmach umierały :( hihi.
Hymm nie wiem czy dobrze piszę, alby chyba w "ósmoklasiści nie płaczą"  ;)
 
8. Jest rzecz, która jest dla Ciebie niewybaczalna? 
kłamstwo, które ma jakiś  poważny wpływ. 
zdrada i to taka poważna
tak myślę.
 9. Czy samotność ma jakieś dobre strony? Jeśli tak, to jakie?
hymm. w sumie to tak i nie. Jak się jest samotnym to można popaść w depresję i załamać, ale nieraz samotność pozwala nam na przemyślenie jakiś spraw i daje nam w pewien sposób ukojenie. Samotność na chwilę jest dobra, ale na dłuższy cza nie .
 

10. Dlaczego w dzisiejszych czasach słowa "kocham Cię" zaczynają tracić wartość ?

Ponieważ teraz " Kocham Cię" to tylko słowa, które ludzie wymawiają bardzo często i nie biorą ich nawet na poważnie, ludzie nie wiedzą nawet co to miłość, niektórzy z nich. Po prostu rzucają nieraz sobie te słowa tak o.
  
11.  W jaki sposób udało Ci się zarobić swoje pierwsze pieniądze?
Hihih a nawet nie pamiętam ;) 
Pytania od :  Dominiki <3
 
1.Z jakich portalów internetowych korzystasz?
Facebook, Ask, twitter <3 ( My love ) interia.pl
 
2.Co sądzisz o stereotypach?
Są wredne, nie wierze w nie w sumie. Blondynka nie musi być głupia przecież, co do tego ma kolor włosów w ogóle ? 
 
3.Twoje marzenie?
Zostać pisarką, pojechać na Mistrzostwa Świata w Lekkoatletyce, chciałabym również zostać modelką.
 
4.Jaki był twój najszczęśliwszy moment w życiu?
wiele ich było :)
 
5.Jakich zespołów lub wokalistów słuchasz?
1D <3 ale ogólnie słucham wielu wokalistów ;)
 
6.Jakie posiadasz talenty?
sportowe hihi ^^ 
 
7.Wyraz swoje zdanie na temat miłości. 
 Jeszcze nie mam swojego zdania ponieważ nie zaznałam jej :) 
" Miłość jest zawsze czuła i cierpliwa. Nigdy nie zazdrości. Miłość nigdy się nie przechwala i nie jest zarozumiała. Nigdy nie jest nieuprzejma i samolubna. Nie obraża się i nie jest zawzięta. Miłość nie czerpie przyjemności z grzechów innych, ale cała jest prawdą. zawsze skora do wybaczania, pełna wiary i nadziei przetrwa wszystko cokolwiek nadejdzie "
8.Najgłupsza rzecz jaka w życiu zrobiłaś?
haha zrobiłam wiele głupich rzeczy, ale teraz się zestresowałam i zapomniałam :D
 
9.Dlaczego założyłaś bloga?
Ponieważ chciałam pokazać ludziom to co piszę i oczywiście byłam ciekawa ich opinii i tego czy to co piszę, ma jakiś sens. Uwielbiam pisać <3 chciałam przelać moje myśli gdzieś i właśnie zrobiłam to tutaj na bloggerze :)
 
10.Twoje zainteresowania?
Sport, muzyka, modeling :)
11. Co powinna dawać praca? 
hah owoce i satysfakcję ? 
Nominuję : 
1. http://opowiadanieoonedirection1dlove.blogspot.com/
2. http://zapsuta-dusza.blogspot.com
3. http://ilookingforyouinmymirror.blogspot.com/
4. http://runaway-harrystylesfantiction.blogspot.com/
5. http://burned-hope-fanfiction.blogspot.com/
6. http://shadow-means-trouble.blogspot.com/
7. http://cienfanfic.blogspot.com/
8. http://changes-fanfiction.blogspot.com/
9. http://move-harry-styles.blogspot.com/
10. http://toomuch-fanfiction.blogspot.com/
NOMINUJĘ TYLKO 10 :)
MOJE PYTANIA :
1. Czy pisanie sprawia Ci przyjemność ?
2. Kto jest twoim idolem ?
3. Jaki jest twój ulubiony film ?
4. Jakie masz marzenie ?
5. Wolisz język Niemiecki czy Angielski ?
6. Jaki jest twój ideał chłopaka ?
7.Wolisz oglądać filmy, czy czytać książki ?
8.Twoja ulubiona piosenka ?
9. Gdzie chciałabyś mieszkać jak dorośniesz ? W Polsce czy gdzieś za granicą ? dlaczego ?
10. Co sądzisz o osobie która jest dwulicowa ?
11. Masz przyjaciela lub przyjaciółkę ? Jak tak to co w niej/m cenisz najbardziej ?  
JESZCZE RAZ DZIĘKUJE ZA NOMINACJĘ ;**

1 komentarz:

  1. Nominowałam cię do Libster Awards :)
    Więcej info. http://mential-stories-from-me.blogspot.com/2014/01/4-i-rented-plane-and-surprise.html

    OdpowiedzUsuń